fredag den 20. september 2013

Det her lille egern samler til efterårsforråd

Jeg elsker når vi når efterårs sæsonen, det er så hyggeligt at sylte, koge osv. Jeg samler alle de ting til huse jeg kan:)

I år måtte jeg sande mine æbletræer der ellers ikke er voldsomt store har givet frugter i et omfang jeg ikke helt kan overskue, derfor har min søde mor og jeg fået en genial ide. Mobilmost.dk det er da stedet hvor man finder nogen der kan fikse ens æbler. Vi tog på tur til Suldrup hvor mosteriet havde parkeret bilen, og der fik jeg mostet 50 kg æbler, der blev til ikke mindre end 43 liter MEGA lækker æblemost.



Jamen hvem kan stå for man tager afsted med bilen fuld af æbler og kommer hjem med denne dejlige saft på bag in a box 5 liter:) og de kan holde sig et helt år fordi de er pasteuriseret....hvor fedt er det ikke lige...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar