torsdag den 12. september 2013

Mor her er handy woman nr. 1

Ja det vil sige, mor er jeg ikke, altså ud over for de to søde misser ude i haven hehe.

Men her igår aftes havde jeg en lille vaskemaskine krise. Jeg er ikke sådant at kimse af, så jeg skiller da lige afløbet af, det er jo nok stoppet, og tro mig, det var tæt på. Gummi handsker på, masser af klamt slam op og en del afløbs rens og vanish senere, så vandt jeg den kamp.

Det ændre jo så ikke på jeg havde en lille krise med vaskemaskinen der ikke pumpede ud, men der er jo den her nød dims man kan pille ud og så render vandet fra.

Igang med bæstet igen for at se om den SÅ ville pumpe ud, men nej da, det ville den da ikke. Så pisse klamt vasketøj der var tungt af vand fordi den ikke fik centrifugeret....op på snoren, det skulle jo ikke lille og sumpe.

Tilkaldte så en VVS mand her til morgen( han kigger ikke på vaskemaskinen som sådant men mest på afløb, aftræk osv.) Han er og bliver den rareste VVS mand man kan tænke sig, så skulle man være i tvivl så reklamerer jeg bare MEGA gerne for Nørhalne VVS, de har de sødste fyre ansat der bare ved hvad de laver.

Men han dukker jo så op og viser mig faktisk til næste gang hvordan jeg afbryder vand, piller slange fra så jeg selv kan undersøge gennemløb osv. Det ved jeg så til en anden gang....jeg er jo staaaaadig handy woman!!!

Men lige som vi er ved at opgive og manden siger, ja ja en 4000 kr ca til en ny skal I nok regne med at give....mor og jeg blegner, så siger han og I er helt sikker på I har renset tråd filtret og ja det var jeg 100% sikker på jeg havde.

MEN tror du så ikke der i bunden af det filter er sneget sig en bette dævl ind fra en sodavandsdåse, I ved dem man åbner med, dem har jeg jo en veninde der bruger til at lave tasker af, så de samles jo.

FUCK PIS LORT prøv du at se handy ud når VVS manden siger.....ja såen en skal ud før man vasker tøjet;)

I AM A HANDY WOMAN!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar