mandag den 25. januar 2016

I'm back eller.....

Hey long time no see. Altså jeg ved godt jeg har været meget meget langt væk, og jeg ved næsten snart ikke hvor jeg skal begynde, men mon ikke det kommer hen af vejen.

Nå kort version, jeg er blevet sailor, og det betyder også at jeg har verdens ringeste netvæk 14 dage om måneden. Derfor tør jeg ikke garantere hvor meget jeg kan opdatere, meeeen lad os nu se, lige nu elsker jeg bare at skrive, også selvom der nok ikke lige er en mio. læsere:)

Altså.....
Sailor, jeg er begyndt at sejle for Fjordline færgerne som controller, så ja, kedelige mig sidder stadig og roder med tal MEN jeg har fået en meget mere åben og udadvendt stilling, og spørg lige om det passer damen ualmindeligt godt. Alle der kender mig ved det er guld værd, jeg kan få lov at snakke og meget endda. At nogen så sikkert mener jeg snakker for meget er jeg ikke i tvivl om, men se lige om man kan stoppe mig, dont think so!!!
Så skulle det da være ligesom.....

And u still wont win muwahhhaaaa.
Nå men jeg er altså temmelig glad for at sejle, det giver vind i håret og frihed når man er på land. Det er bare ikke det værste altså.
Men alt det skal I nok høre meget mere om det lover jeg.

Og ved i hvorfor jeg kom på det med at genoptage min lille hygge blog...som end facebook. De laver sådant noget fusk med man kan dele sine minder, og gud bedre det, så faldt jeg over et gammelt indlæg og kom i tanke om præcist hvor meget jeg har savnet det.
Så tror jeg må konstatere I'm back.
I øvrigt har jeg fået mig en ny lege ting, nemlig en app der hedder Instagram, der ligger jeg sjove billeder op, måske i også skal følge med der anitaholt1312. Find mig, billeder er også en sjov måde for mig at udtrykke mig.

Synes I indlægget her er lidt rodet, så sikkert rigtig, jeg skal altså lige falde til igen ikk;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar